19 Temmuz 2013 Cuma

Ankara'nın ilginç semt isimleri

Yıllardır Ankara'da yaşıyorum ve Ankara ile ilgili hep merak ettiklerim olmuştur. Onlardan birisi Ankara'daki bazı semt isimleri zamanında neye göre verilmiş acaba bu isimler çok merak ediyorum gerçekten.
Dikimevi, gerçekten bir zamanlar terziler mi yaşıyordu acaba burada ? nereden duydum hatırlamıyorum ama böyle bir şey varmış yanılmıyorsam burada askere terziler varmış çok önceleri.
Saimekadın, daha önce burada yaşadım ama dediğim gibi ismindeki sırrı hala çözemedim, anlamadım :)
Gülveren, evet burada da çok zamanım geçti. sanırım ne kadar garip isimli yer varsa oraları seçmişiz.
solfasol,bu isim nereden geliyor asıl :) ahh ahh hiç anlamıyorum kim neden koymuş bu isimleri.... Ankara'da daha bir çok buna benzer isim bulabiliriz kısa bir araştırmadan sonra ilçe isimlerini buldum ama benim asıl merak ettiklerim bunlar :)



2 yorum:

  1. Tesekkur ederim oncelikle yorumunuz icin..blogunuzu bende yeni kesfettim sayenzde..yeniyseniz basarilar dilerim yardim gerekirse yardimci olurum zevkle..iyi yayinlar :)

    YanıtlaSil
  2. evet daha çok yeniyim :) hoşgeldiniz bloguma ve yardımlarınız için teşekkür ederim şimdiden :)

    YanıtlaSil